Ontdek het spel!

dinsdag 2 januari 2018

Voornemens voor het nieuwe jaar

Elk jaar opnieuw maak ik goede voornemens, maar elk jaar opnieuw lijken ze moeilijker om ze in uitvoering te brengen.
Gelukkig heb ik mijn slaaf nog.  Daarom heb ik besliten dat ik dit jaar de goede voornemens voor hem maak, en erop zal toezien dat ze strikt worden uitgevoerd.

Ik heb bij wijze van een nieuwjaarscadeautje dan ook een paar nieuwe huisregels in het leven geroepen.  Deze regels gelden voor het hele nieuwe jaar, en zijn bedoeld om hem gezonder te doen leven.

1/ hij start onmiddellijk met een start-to-run programma.  Drie keer per week moet hij gaan lopen.
2/ een jaar zonder alcohol is misschien wat streng, maar ik reduceer de limiet tot 1 glas per week.
3/ ik heb ook een paar apps geïnstalleerd op mijn mobiel waarmee we workouts van een tiental minuten kunnen doen. Minstens 2 uur per week moet er gesport worden!
4/ ik wil dat hij 20 kilogram afvalt dit jaar.  Dat komt neer op  1.6 kg per maand.  Bij een mislukking zal de straf groot zijn, en worden extra maatregelen opgelegd.
5/ tegen 31 maart moet hij 100 keer kunnen pompen zonder pauze.  Tegen het einde van het jaar, wordt dit 200 keer.
6/ ter stimulatie reduceren we de orgasmes zodat hij meer testosteron door zijn lijf heeft gieren.  Ik doel op 1 orgasme per maand, maar dat kan nog wijzigen.
7/ geen haar! Ik wil geen borsthaar meer.  Glad geschoren zodat ik die spieren kan zien groeien.

Ik denk echt dat ik deze voornemens wel in de praktijk kan brengen :-). Happy 2018!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten